TR

Kurumsal

Kurumsal

Modern teknolojiyle donatılmış fabrikamızda üstün kalitede ürünler üretiyor, inovatif çalışmalarımızla sektörün geleceğine yön veriyoruz.

Şekeroğlu Plastik Ambalaj; 1959 yılında Konya’da kurulmuştur. Firmamız Plastik Ambalaj Sektörü’ne, plastik ambalaj üretimi, kalıp içi etiketleme (IML) ve Ofset baskı yöntemleri kullanarak, özellikle gıda sektörüne hitap eden yeni , özgün ve kaliteli ürünler, hizmetler sunmayı hedefleyen bir aile şirketidir. Ve firmamız, enjeksiyon yöntemiyle ince cidarlı rijit plastik ambalaj üretiminde Türkiye’nin öncü firmalarından birisidir.

Şekeroğlu Plastik Ambalaj; müşteri beklenti ve ilişkilerinin çok hızlı değişim gösterdiği global dünyada, modern teknolojisi, hijyenik altyapısı, Ar-Ge deneyimi, kalıp tasarım & imalatı, otomasyon tasarım & imalatı alanlarında deneyimli ve uzmanlaşmış profesyonel bir ekibi ile bu beklentileri karşılamada hep sürekli olmaya, süreçlerini optimize etmeye odaklanmıştır. Ayrıca altyapı, teknik donanım kapasitesi ve müşteri odaklı proje imkanlarıyla da Türkiye’de ve dünyada sektörün öncü firmalarından birisi haline gelmiştir.

Şekeroğlu Plastik Ambalaj; Kalite, iş güvenliği ve hijyen Şekeroğlu için üretimdeki en büyük beklentiler arasındadır. Gerek gıda sektörü ve gerekse de diğer alanlardaki müşteri beklentilerinin yüksek olması bu faktörlerin en mükemmel şekilde yönetilmesini gerektirmektedir. Bu amaçla 2003 yılında ISO 9000 KYS, 2007 yılında ISO 22000 GGS, 2008 yılında ISO 14000 ÇYS ve OHSAS 18000, 2011 yılında SEDEX Küresel Tedarik Zincirinde Sorumlu ve Etik Ticaret Uygulamaları ile 2013 yılında küresel gıda güvenliği standardı olan BRC/IOP Global Ambalaj Malzemeleri Uygunluk Standardı belgelerinin tüm şartlarını eksiksiz uygulayacak düzeyde altyapılarını oluşturmuş ve sertifikalandırmıştır. Bu çalışmalar Şekeroğlu’nun kurumsal kalite konusundaki mükemmellik arayışı tatmin etmemiş, aksine daha üst kurumsal yapıların tüm işletme genelinde uygulanabilir olmasına yönelik arayışlarını kamçılamıştır.

Şekeroğlu Plastik Ambalaj; yuvarlak, kare, dikdörtgen, özel ürünler ve müşteri odaklı projeler olmak üzere pek çok hacimde, ölçülerde ürün çeşitliliğine sahiptir. Söz konusu ürünler özellikle gıda ambalajı olarak yoğurt, peynir, et, dondurma, bisküvi, helva, krem çikolata, margarin, tereyağı, et & deniz ürünleri, pastane ürünleri, reçel ve marmelat, kozmetik, jel, sektörlerinde kullanılmasına karşın gıda dışı olarak da deterjan, boya, pet shop, bahçe ürünleri ve daha bir çok farklı sektörde kullanılmaktadır.

Şekeroğlu Plastik Ambalaj; bir aile şirketi olarak başlamış olduğu sektörel yolculuğundaki konumunu gözden geçirmiş, tüm yönetim / proses şartlarında mükemmelliği yakalamayı hedefleyerek, sektör gerçekleri ve müşteri beklentilerine uygun olarak revize etmiş ve etmeye de devam etmektedir. Rijit Plastik Ambalaj Sektörü’nde var olan Ar-Ge ve inovasyon faaliyetlerini 2017 yılında resmi olarak da bir Ar-Ge Merkezi haline dönüştürmüştür. SPTECH markası ile hem Şekeroğlu süreçlerine ve hem de müşterilerimize hizmet sunmaya devam etmektedir.

Bütün bu çalışma süreçlerini özetlemek gerekirse;

  • Kalıp tasarım ve üretimi (1996’dan beri)
  • IML Otomasyon tasarım ve üretimi (2006’dan beri)
  • Ambalaj, kalıp ve otomasyon alanlarında resmi onaylı Ar-Ge Merkezi (2017’den beri)

alanlarında Türkiye’de ve dünyada müşterilerine hizmet sunmayı geliştirerek sürdürmektedir. Sektörde sürdürülebilirliğin kritik parametrelerini oluşturan bu imkanlarıyla Sektörel Kapsamlı Odaklanma diyebileceğimiz fonksiyonları ile sektörde müşterilerine komple çözümler üretip, termin, maliyet ve kalite üzerindeki iyileştirmelerini de müşterilerine en iyi şekilde avantaj sunan bir firma olma ayrıcalığını yakalamayı başarmıştır. Firmamız bu özellikleri, imkanları ve niyeti ile müşteri ilişkilerinde de kapsamlı bir çözüm ortağı olmayı, müşterilerin proses sorunlarını da paylaşmayı, çözmeyi, bunu bir kültür olarak korumayı, geliştirmeyi hedeflemektedir.

Şekeroğlu Plastik Ambalaj; halen yurt içinde ve yurt dışında müşterileriyle uzun dönemli ilişkiler geliştirmeyi, yeni projelerde hep öncü konumda olmayı başarmıştır. Sahip olduğu zengin ürün çeşitliliği ile de dünya üzerinde 40’dan fazla ülkede geniş bir müşteri ağına sahip olmuş, her geçen gün de bu portföyü geliştirmeyi hedeflemektedir.